tisdag 18 november 2008

Periodare

Jag har en arbetskamrat som är periodare. Hon hymlar inte med det utan snarare tvärt om. Hon byter fokus ibland, eller snarare objekt och varje gång är det lika spännande och intensivt. För ett par veckor sedan gick hon igång på Jonas Hassen Khemiri. Därefter var det Obama och hans tal. Idag hotar hon med Zlatan. Guldpojken som fick sin tredje boll igår. Jag vet inte om han var värd guldbollen i år men å andra sidan vet jag ingen annan som skulle kunna konkurera så varför inte. Jag har skrivit om Zlatan förut. Jag tycker att han är en spännande människa. När man ser det här kan man heller inte annat än älska killen.




2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Med tanke på den inte särskilt hårda konkurrensen var det helt rätt att ge Zlatan guldbollen i år också. Sköna dribblingar och fina mål i videoklippen, skulle var trevligt om han visade upp mera sånt i landslaget (men det är förstås andra medspelare där också).

Alla smutsiga detaljer sa...

Helt sant, it takes two to tango..