fredag 23 november 2012

Funderingar

Ibland har man mer att tänka på än vanligt. Idag är en sådan dag. Planering, fundering, värdering - ja, det är mycket helt enkelt. Men, det är nyttigt det också. Man ska helt enkelt tänka igenom vad man håller på med då och då. Det känns som om man tar sig tid för det för sällan.

I helgen ska jag annars städa, städa och städa. Det är snart jul och då ska det vara mysigt och mysigt är det när det är (hyfsat) rent. Har för övrigt givit mig själv en julklapp i förskott. Efter mycket vånda och beslutsmöda har jag bestämt mig för att köpa säsongskort även nästa år. Mina dubier fanns efter vad som hände i våras och vad som (inte) hänt därefter men det är mitt andningshål så så får det bli.

Eftersom det är fredag tänker jag att vi kör en låt:


Inga kommentarer: