måndag 2 maj 2011

På svensk mark igen

Efter en vecka med träning och fullt fokus på sig själv är Alla nu tillbaka på jobbet. Det har varit spännande att utmana sig själv på alla sätt och vis. Trodde verkligen inte att jag skulle klara så mycket hård träning

Vad sägs om det här?

Kettlebells - tre pass
Cirkelfys - två pass
Salsa - tre pass
Jogging - tre pass
Stavgång - ett pass
Studio 54 - ett pass
Zumba - två pass
Brodway - ett pass
MTV moves - ett pass
Styrketräning - ett pass
Best of Swetshop - ett pass
och därutöver:
Ett bergspass, en (dryg) mil och ett "gångpass" om ytterligare en (knapp) mil.

Med tiden kanske det blir en bild eller två, det får vi se. Nu är fokus på att fullfölja och inte bli en slacker igen så idag har jag anmält mig till Iform-loppet. Det en början på fortsättningen!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Grymt jobbat!

Jah Hollis sa...

Stavgång och jogging fattar jag vad det är. Resten är i stort sett rena grekiskan. Motions- och sportvärlden är ett par av de områden som håller på att ta död på det svenska språket. Jag retar mig något vansinnigt på reklamen (ja reklamvärlden är också språkförstörare) från Intersport där det ska heta "running" och "walking" i stället för löpning och gång. Det är skitlöjlig och språkligt komplexfyllt och får mig att vilja börja röka och knarka.

Unknown sa...

Va??? Missade du mitt jazzpass??? Vaffan!!!!
Dåligt tycker jag! Verkligen lat var du!

Alla smutsiga detaljer sa...

Andrés, jag missade inte ditt Jazzpass - jag gick på kettlebells! Lat, hmpf.... jag var på minst lika många av dina pass som hon som fick pris!