lördag 22 januari 2011

Jag, jag, jag

Jag funderar ibland på det där med "anonymt" bloggeri. Alltså, dom flesta som läser min blogg vet ju vem jag är. Någon har jag faktiskt lärt känna genom bloggen och andra tittar ju bara in och då spelar det ingen roll. Från början tänkte jag att jag skulle vara mycket mer personlig när jag skrev och att det verkligen skulle bli "Smutsiga detaljer" men så blev det inte och det hänger så klart ihop med att det var för svårt att förbli anonoym.

För, jag är inte modig nog att vara så öppen med det mest privata. Inte så att jag döljer något särskilt men en del saker "passar sig inte". Så istället har det blivit politik, musik, idrott och ibland en och annan liten personlig berättelse men inte alls så utnämnande som det skulle kunna varit. Jag vet inte om jag kommer att ändra mig och försöka ta mig tillbaka till den ursprungliga idéen men tills jag vet så tänkte jag att jag lägger ut en bild, på mig själv och några av mina vänner.

5 kommentarer:

rocky sa...

blond längst ner i högra hörnet?

Eva Nygren sa...

Jag undrar just vem som är du? Fast jag har sett dig på teve en gång så jag vet hur du ser ut! Svårt när folk tar på på sig mössa, dock!

Alla smutsiga detaljer sa...

Clive - kanske det, eller inte. Eva - ja, visst är det. (När såg du mig på TV)?

Jah Hollis sa...

Jag har sett dig på en bild från någon annan blogg, eller något annat på nätet. Och så kunde man en gång på ett visst partis lokalavdelnings hemsida se din nuna. Men i den där myrstacken hittar jag dig inte.

Mikael K sa...

Jag såg dig - trots halsduken!