tisdag 23 juni 2009

Jag flytt int´

Jag vet inte om det är ett tecken, någon som försöker säga något eller en dator som hakat upp sig. Du vet ju att jag söker nytt jobb, ständigt. Jag vill ha ett jobb som är mer utmanande och utvecklande än jobbet jag just nu sitter på. Därmed inte sagt att jag tar vad som helst, var som helst.

Vet inte om du minns men jag berättade för några dagar sedan om mina förhandlingskunskaper. Jag tycker själv att jag är ganska bra på att förhandla. Jag gillar nerven, spelet, spänningen. Dock inte tillräckligt mycket för det här. Kära Offentliga Jobb - du kan sluta tjata nu! Jag vill inte, jag vill verkligen inte bo i Västernorrland - det är mitt sista ord! Det hjälper inte hur många mail om det där spännande förhandlingschefsjobbet du skickar varje dag, jag flytt int´! (Eller, om du på datasupport ser det här, något har hakat upp sig).

Återgår nu till att tömma egna mailen på spännande mailfrågor från allmänheten.

Inga kommentarer: