söndag 17 oktober 2010

Dåliga nötter

Gick ut igår. Kände att jag behövde det. Min gode vän från förr spelade med sitt band så jag och Herr Slow stack iväg. Fru Slow stannade hemma - klokt vid eftertanke.

Hur som helst, vi lyssnade på bandet och drack öl. Det var trevligt och lite känsla från den gamla goda tiden. Efter spelningen tänkte jag visa herr Slow lite av "mina" hoods där jag helst leker så vi gick vidare till Halvan men där var det fullsatt av ungdomar. Inge läge för oss helt enkelt. Tog en sväng förbi Black and brown och det var där det hände.

Herr Slow föreslog tilltugg till drycken.

Nötterna, jag borde aldrig ätit dom där nötterna.

Tog en öl på B&B också. Satt en stund och snackade så kom jag på att en annan kompis spelade på ett hak i Gamla Stan. Vi promenerade iväg och hittade stället. Det serverades öl till musiken som höll på till långt in på natten.

Var inte så pigg i morse.

Tänk att dåliga nötter kan ge en sådan huvudvärk.

3 kommentarer:

Mikael K sa...

De var rostade.

rocky sa...

ja dåliga nötter har man ju råkat ut för själv hhrrmm......

Eva Nygren sa...

Den var fin! Att skylla på nötterna! Är du nuts? Så mycket bira?