torsdag 24 november 2011

Reklam

Jobbar lite för mycket. Faktiskt så mycket att jag inte hinner ta tio minuter och tänka igenom ett klokt blogginlägg. Har annars mycket jag vill säga. Som det galna i att man numera handlar med "skolrättigheter". När ett företag har sugit ut vad som behöver av välfärdspengarna säljer man rätten att fortsätta vidare till någon annan. Suck.

Skulle också vilja klaga lite på all reklam på tunnelbanan. Överallt! Först klädde man in väggar och stolpar med reklamtavlor och i morse såg jag plötsligt alla skärmar med rörliga bilder. Dom har säkert funnits där innan också men jag uppmärksammade dem idag.

Det är tröttsamt, inte minst när man jobbar mycket, att ständigt matas med reklam och bilder. Det finns ingen vila någonstans och det är inte bra.

Trots mitt gnäll om för mycket reklam hittade jag denna reklamfilm som jag tycker är värd att dela:

1 kommentar:

rocky sa...

Den här är också rent fenomenal!
http://www.youtube.com/watch?v=HIETjZM-y7c‹