torsdag 15 mars 2012

Tillbaka igen

Nu har denna blogg legat nere en vecka men faktum är att den saknas mig. Jag behöver skriva av mig och få utlopp både för politik, pirr och musik. Det är bara att konstatera att jag behöver ett fönster och att bloggen blivit en del av mig. Så, vi gör ett sista försök va?

Vad finns att berätta sen sist? Tja, jag har sagt upp mig på jobbet som jag haft i 12 år. Det känns finfint. Samtidigt har jag skrivit kontrakt med ett nytt. Det känns också finfint. Det finns så mycket att göra och så mycket att lära. Det är kul. Träningen går hyfsat, det är också kul. På söndag springer jag Två sjöar runt. Denna gången ska det gå bättre än förra gången. Då gick det å andra sidan inge vidare.

Har ju genom bloggpausen missat att kommentera Saudivapenaffären. Så, här kommer en snabbspolning:
  • Avgå
  • Avrusta
  • Avsluta
  • Avgå




Inga kommentarer: